خدمات تعمیر منگنه جزو مهم ترین خدمات شرکت های فروش و تعمیر لوازم و تجهیزات اداری به شمار می رود. دستگاه های پانچ و منگنه هر دو دستگاه های پر کاربردی هستند که ممکن است به علل گوناگون دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند. نیاز به تعمیر این گونه دستگاه ها فقط به دلیل استفاده مداوم از آن ها رخ نمی دهد؛ بلکه گاهی اوقات استفاده غیر اصولی و نادرست نیز می تواند منجر به خرابی دستگاه شود و آن را نیازمند تعمیر کند. تعمیر دستگاه های اداری امری رایج بوده و هر دستگاهی هر چند با کیفیت ممکن است پس از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا کند.

دستگاه های پانچ به دو دسته دستی و برقی تقسیم می شوند و یکی از ابزار های رایج برای سوراخ کردن اوراق به شمار می روند. پانچ های دستی عموما در هر خانه ای موجود بوده و ساختاری بسیار ساده دارند. نوع دیگری از پانچ دستی نیز وجود دارد که به صورت اهرمی عمل کرده و در سیمی کن ها کاربرد دارد. پانچ های دستی ساده و اهرمی ممکن است به علل مختلفی همچون در رفتن فنر دسته، یا هرز شدن آن و همچنین شکستن بخش های مختلف نیاز به تعمیر پیدا کنند. تعمیر این دستگاه ها، با این که ساختار پیچیده ای ندارند، نیازمند مراجعه به مراکز مربوطه است. زیرا قطعات آن در هر جایی یافت نمی شود و جا انداختن اصولی آن ها نیازمند تخصص کافی در این زمینه است.

اما پانچ های برقی دسته ای دیگر از دستگاه های سوراخ کن به شمار می روند که نسبتا پیچیده تر بوده و به راحتی نمی توان از ساز و کار آن ها سر در آورد. خرابی این نوع دستگاه ها نیز متنوع تر بوده و ممکن است به علت قطعی سیم اتصال به برق و یا خراب شدن موتور که عامل قدرت دهنده به دستگاه است، رخ دهد. در صورت مشاهده هر نوع اشکال در عملکرد دستگاه بدون این که اقدامی برای تعمیر خود سرانه آن داشته باشید، از خدمات تعمیر پانچ و منگنه شرکت های فعال در این زمینه استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان در تعمیر دستگاه تعلل نکنید و دستگاه دارای اشکال را استفاده ننمایید. زیرا احتمالا مجبور به وارد آوردن فشار بیش از حد به دستگاه خواهید بود و همین امر ممکن است باعث شکستن دستگاه و وارد آمدن خسارات بیشتر گردد. اداری کاران خدمات تعمیر پانچ و منگنه خود را با قیمتی بسیار مناسب و در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

 

خرابی دستگاه منگنه

دستگاه منگنه نیز همچون پانچ در دو نوع دستی و برقی موجود است. نوع دستی آن تقریبا در هر خانه ای موجود است و همه با ساختار آن آشنایی داریم. دستگاه های منگنه دستی اغلب هنگامی دچار مشکل می شوند که سوزن منگنه در آن ها گیر می کند. این مشکل نیز با اندکی تلاش بر طرف می شود و نیازی به تعمیر خاصی ندارد. اما ممکن است اتفاقات دیگری هم برای آن بیفتد. برای مثال ممکن است دسته آن بشکند یا فنر آن خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد. در این مواقع به طور قطع باید کار را به تعمیر کار بسپارید.

در سوی دیگر منگنه های برقی قرار دارند که برای منگنه تعداد بالای اوراق به کار می روند. همان طور که درباره دستگاه پانچ ذکر شد، در این دستگاه نیز اگر اشکالی مشاهده شد، باید استفاده از دستگاه متوقف شده و به مراکز تعمیر مراجعه کرد. استفاده از دستگاه در عین مشاهده اشکال می تواند درصد خرابی دستگاه را افزایش داده و حتی خسارت جبران ناپذیر به آن وارد کند. بنابراین بدون دخالت در دستگاه، آن را به مراکز خدماتی تعمیر  منتقل کنید. منگنه های برقی ممکن است به دلیل استفاده مداوم یا نادرست دچار خرابی شوند و این امر در این دسته دستگاه ها کاملا اتفاقی طبیعی است. نکته مهم این است که پس از مشاهده اشکال، به دستگاه فشار اضافه وارد نیاورید.

اداری کاران در زمینه تعمیر منگنه خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می دهد و کارشناسانی ماهر و زبده برای تعمیر انواع منگنه ها از جمله منگنه های منگنه های رومیزی، منگنه های صحافی ماکس MAX، منگنه های صحافی اسکربا Skrebba، منگنه های برقی راپید Rapid، منگنه های برقی Kw، منگنه های برقی ماکس MAX و … ارائه می دهد.

 

تعمیر منگنه برقی

تعمیر انواع دوخت برقی (منگنه برقی) SDI-1170

تعمیر انواع دوخت برقی(منگنه برقی))RAPID 90E

تعمیر انواع دوخت برقی (منگنه برقی) RAPID 5080E

تعمیر انواع دوخت برقی (منگنه برقی) RAPID 5050E

تعمیر انواع دوخت برقی(منگنه برقی) RAPID 5025E

تعمیر انواع دوخت برقی (منگنه برقی) RAPID 106E

تعمیر انواع دوخت برقی(منگنه برقی) RAPID 100E

تعمیر انواع دوخت برقی(منگنه برقی)۵۹۹۰ KW

 

اداری کاران با کادری مجرب و متخصص ,در سریعترین زمان ممکن خدماتی با کیفیت را به شما ارائه خواهد داد. تعمیر پرینتر ، تعمیر فتوکپی ، تعمیر فکس ، تعمیر اسکنر ، تعمیر پول شمار ، تعمیر تلفن ، تعمیر کاغذ خرد کن ، تعمیر ماشین حساب خدمات ارائه شده در اداری کاران است که خدمت مشتریان گرامی ارائه می شود.

 

تلفن: ۰۲۱️۸۸۳۴۸۳۶۲

موبایل: ۰۹۱۲۰۹۳۶۱۸۵